Toivomme, että matkasi oli antoisa ja onnistunut

Toimintamme ja palvelumme edelleen kehittämiseksi tarvitsemme sinun mielipidettäsi. Kerro meille mistä pidit ja mitä parannettavaa jäi.
Arvomme kaikkien palautetta antaneiden kesken 3 kpl 100 euron matkalahjakortteja kuuden kuukauden välein.
Voittajille ilmoitamme henkilökohtaisesti.

Siirry antamaan matkapalautetta

Kiitos ajastasi ja arvokkaista mielipiteistäsi.

Reklamaatio

Mikäli haluat tehdä meille virheilmoituksen ja/tai korvausvaatimuksen, valitse alla oleva linkki. Käsittelemme reklamaatiot saapumisjärjestyksessä ja palaamme asiaan käsittelyn valmistuttua. Reklamaatio tulee tehdä kirjallisesti kahden (2) kuukauden sisällä matkan päättymisestä. Asian käsittelyn nopeuttamiseksi täytäthän lomakkeen huolellisesti. Voit lähettää reklamaation myös kirjeitse osoitteeseen: OK-MATKAT, Hämeentie 31 A, 00500 Helsinki.

Siirry tekemään reklamaatio

Jos valmismatkasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan www.kuluttajariita.fi ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan www.kuluttajaneuvonta.fi.

Lue esitettämme 

Vuoden 2022 esitteemme ilmestyy loppuvuodesta.
Vuoden 2021 matkat löydät nettisivuiltamme.

Uutuudet 2021

Tässä esimerkkejä tämän vuoden uutuuksistamme:

Ajankohtaista

24.09.2021
Vuoden 2022 matkoja avattu myyntiin!
21.09.2021
Toimistomme syys- ja lokakuun aukioloajat
27.08.2021
Ohjeita turvalliseen matkustamiseen Covid 19 -pandemian aikana
05.07.2021
Puhelinnumeromme on muuttunut